Στον τομέα της κατασκευής ανελκυστήρων και της τεχνολογίας ανύψωσης, πρέπει να πληρούνται ορισμένες βασικές απαιτήσεις για την ασφάλεια των επιβατών και για την αξιοπιστία της ανυψωτικής τεχνολογίας. Από τη μία πλευρά, τα χρησιμοποιούμενα καλώδια πρέπει να αντέχουν σε ισχυρές μηχανικές καταπονήσεις. Έτσι, θα πρέπει να έχουν υψηλή αντοχή σε κάμψη, καθώς ειδικά σε περιπτώσεις όπως τα γραφειακά κτίρια, πολλές εκατοντάδες διαδρομές την ημέρα δεν είναι σπάνιες. Αυτό σημαίνει μόνιμη καταπόνηση και για την καλωδίωση – και αυτό για χρόνια. Επομένως, τα καλώδια που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι ανθεκτικά και χωρίς φθορές.
Επιπλέον: Υψηλές απαιτήσεις όσον αφορά την ασφάλεια των επιβατών. Ένας καθοριστικός παράγοντας εδώ είναι η δομική πυρασφάλεια, οι απαιτήσεις είναι ιδιαίτερα αυστηρές όσον αφορά τα επιτρεπόμενα υλικά. Από την άλλη πλευρά, η ασφαλής καλωδίωση των ανελκυστήρων σημαίνει φυσικά πολύ περισσότερα από την απλή εξασφάλιση της ενεργειακής τροφοδοσίας με τήρηση των κανόνων πυρασφάλειας.
Στον τομέα της κατασκευής ανελκυστήρων και της τεχνολογίας ανύψωσης, πρέπει να πληρούνται ορισμένες βασικές απαιτήσεις για την ασφάλεια των επιβατών και την αξιοπιστία της ανυψωτικής τεχνολογίας. Από τη μία πλευρά, τα χρησιμοποιούμενα καλώδια πρέπει να αντέχουν σε ισχυρές μηχανικές καταπονήσεις. Έτσι, θα πρέπει να έχουν υψηλή αντοχή σε κάμψη, καθώς ειδικά στην περίπτωση χρήσης τους σε γραφειακά κτίρια, πολλές εκατοντάδες διαδρομές την ημέρα δεν είναι σπάνιες. Αυτό σημαίνει μόνιμη καταπόνηση και για την καλωδίωση – και αυτό για χρόνια. Επομένως, τα καλώδια που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι ανθεκτικά και χωρίς φθορές.
Επιπλέον: Υψηλές απαιτήσεις όσον αφορά την ασφάλεια των επιβατών. Ένας σημαντικός παράγοντας εδώ είναι η δομική πυρασφάλεια, οι απαιτήσεις είναι ιδιαίτερα αυστηρές όσον αφορά τα επιτρεπόμενα υλικά. Από την άλλη πλευρά, η ασφαλής καλωδίωση των ανελκυστήρων σημαίνει φυσικά πολύ περισσότερα από την απλή εξασφάλιση της ενεργειακής τροφοδοσίας με τήρηση των κανόνων πυρασφάλειας.
Χειριστήριο για αέριο & φρένο με ηλεκτρική μετάδοση αερίου
Το Veigel eClassic είναι το πιο πρόσφατο χειριστήριο της Veigel που υπάρχει στην αγορά. Η μετάδοση αερίου γίνεται 100% ηλεκτρονικά απευθείας στο σύστημα οδήγησης.
Αυτό το χειριστήριο λειτουργεί με την λεγόμενη "Αρχή Στροφής-Πίεσης", δηλαδή για να δώσετε αέριο, ο εργονομικά σχεδιασμένος χειρισμός που βρίσκεται τέλεια στο χέρι σας, περιστρέφεται ελαφρώς και για να φρενάρετε, απλά μετακινείται προς τα εμπρός. Απαιτείται μόνο πολύ μικρή δύναμη.
Αυτό που ξεχωρίζει στο νέο Veigel eClassic είναι ο πολύ κομψός σχεδιασμός, ο οποίος προσφέρει αυξημένο χώρο για τα πόδια κατά την οδήγηση. Όλες οι λεπτομέρειες παρατίθενται παρακάτω:
• 100% ηλεκτρονική μετάδοση αερίου απευθείας στο σύστημα του οχήματος
• Ασφάλιση φρένου με το πάτημα ενός κουμπιού (π.χ. στο φανάρι)
• Απλή και χωρίς κόπωση παροχή αερίου και φρένισμα
• Αρχή Στροφής-Πίεσης
• Εργονομικό σχήμα του χειρισμού
Στον τομέα της κατασκευής ανελκυστήρων και της τεχνολογίας ανύψωσης, πρέπει να πληρούνται ορισμένες βασικές απαιτήσεις για την ασφάλεια των επιβατών και την αξιοπιστία της ανυψωτικής τεχνολογίας. Από τη μία πλευρά, τα χρησιμοποιούμενα καλώδια πρέπει να αντέχουν σε ισχυρές μηχανικές καταπονήσεις. Έτσι, θα πρέπει να έχουν υψηλή αντοχή σε κάμψη, καθώς ειδικά κατά τη χρήση σε γραφεία, πολλές εκατοντάδες διαδρομές την ημέρα δεν είναι σπάνιες. Αυτό σημαίνει μόνιμη καταπόνηση και για την καλωδίωση – και αυτό για χρόνια. Επομένως, τα καλώδια που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι ανθεκτικά και χωρίς φθορές.
Επιπλέον: Υψηλές απαιτήσεις όσον αφορά την ασφάλεια των επιβατών. Ένας σημαντικός παράγοντας εδώ είναι η δομική πυρασφάλεια, οι απαιτήσεις είναι ιδιαίτερα αυστηρές όσον αφορά τα επιτρεπόμενα υλικά. Από την άλλη πλευρά, η ασφαλής καλωδίωση των ανελκυστήρων σημαίνει φυσικά πολύ περισσότερα από την απλή εξασφάλιση της ενεργειακής τροφοδοσίας με τήρηση των κανόνων πυρασφάλειας.
Στον τομέα της κατασκευής ανελκυστήρων και της τεχνολογίας ανύψωσης, πρέπει να πληρούνται ορισμένες βασικές απαιτήσεις για την ασφάλεια των επιβατών και για την αξιοπιστία της τεχνολογίας ανύψωσης. Από τη μία πλευρά, τα χρησιμοποιούμενα καλώδια πρέπει να αντέχουν σε ισχυρές μηχανικές καταπονήσεις. Έτσι, θα πρέπει να έχουν υψηλή αντοχή σε κάμψη, καθώς ειδικά σε περιπτώσεις όπως τα γραφειακά κτίρια, πολλές εκατοντάδες διαδρομές την ημέρα δεν είναι σπάνιες. Αυτό σημαίνει μόνιμη καταπόνηση και για την καλωδίωση – και αυτό για χρόνια. Επομένως, τα καλώδια που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι ανθεκτικά και χωρίς φθορές.
Επιπλέον: Υψηλές απαιτήσεις όσον αφορά την ασφάλεια των επιβατών. Ένας σημαντικός παράγοντας εδώ είναι η κατασκευαστική πυροπροστασία, οι απαιτήσεις είναι ιδιαίτερα αυστηρές όσον αφορά τα επιτρεπόμενα υλικά. Από την άλλη πλευρά, η ασφαλής καλωδίωση των ανελκυστήρων σημαίνει φυσικά πολύ περισσότερα από την απλή εξασφάλιση της ενεργειακής τροφοδοσίας με τήρηση της πυροπροστασίας.
Μια εξαιρετική δυνατότητα για αυτοκινητιστές με το δικό τους ηλεκτρικό αναπηρικό καροτσάκι να εισέλθουν στο όχημα
Μέσω της λεγόμενης εισόδου από το πίσω μέρος, ο αναπηρικός καροτσάκις έχει τη δυνατότητα να εισέλθει άνετα με το καροτσάκι του από το πίσω μέρος, κατευθείαν μέχρι το τιμόνι. Το καροτσάκι ασφαλίζεται μέσω της σταθμισμένης βάσης που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του οχήματος.
Ο PR50 είναι ο μοναδικός αναπηρικός καροτσάκις που είναι εγκεκριμένος σύμφωνα με το §35a της κανονιστικής διάταξης κυκλοφορίας. Ένα επιπλέον σύστημα ζώνης ασφαλείας για την ασφάλεια του ατόμου δεν απαιτείται, καθώς η ζώνη ασφαλείας είναι ήδη ενσωματωμένη στο καροτσάκι. Η ξεχωριστή πρόσδεση δεν είναι απαραίτητη. Μια είσοδος από το πίσω μέρος είναι κατάλληλη για πολλά μοντέλα οχημάτων.
Προσβάσιμος πίνακας πληροφοριών με μεταβλητή χρήση στην πίσω πλευρά
Η κατεβασμένη περιοχή πληροφοριών της στήλης διευκολύνει την πρόσβαση για μικρόσωμα άτομα και άτομα σε αναπηρικό καροτσάκι. Η πίσω πλευρά της στήλης μπορεί προαιρετικά να εξοπλιστεί με αναρτημένο πίνακα με LED φωτισμό, για να παρουσιάσετε στους επιβάτες σας, π.χ. προγράμματα, σειρές οχημάτων ή άλλες στατικές πληροφορίες μόνιμα.
- Προσβάσιμο σύστημα χειρισμού με λειτουργία πολλαπλής αφής
- Πίνακας πληροφοριών διαθέσιμος με έναν ή δύο οθόνες
- Ανθεκτική κατασκευή κατά της βανδαλισμού
- Λαμπερές οθόνες Highbright με ρύθμιση φωτεινότητας
- Προαιρετικός επίπεδος πίνακας με LED φωτισμό στην πίσω πλευρά
Μέγεθος οθόνης: 49 έως 55 ίντσες
Θερμοκρασία: -33 έως +40 °C
Φωτεινότητα: 2500 nit
Κλιματισμός: Αερο-αερο θερμοσίφωνας, χωρίς φίλτρο
Γυαλί: VSG 9,14 mm αντιανακλαστικό με UV και IR προστασία
Οι περιστρεφόμενες βάσεις καθισμάτων μπορούν να περιστραφούν εύκολα από το όχημα και αν είναι εξοπλισμένες με λειτουργία ανύψωσης, μπορούν επίσης να ανυψωθούν και να κατέβουν.
Οι περιστρεφόμενες βάσεις καθισμάτων με λειτουργία ανύψωσης μπορούν να περιστραφούν γύρω από την κολώνα Β και έξω από το αυτοκίνητο με τη βοήθεια ενός τηλεχειριστηρίου, όπως οι περιστρεφόμενες καρέκλες. Επιπλέον, οι βάσεις διαθέτουν λειτουργία ανύψωσης, που σημαίνει ότι το κάθισμα μπορεί να κατέβει έξω από το όχημα, προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη θέση για να σηκωθεί κάποιος ή το ύψος μεταφοράς προς το αναπηρικό καροτσάκι.
Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για ψηλά οχήματα. Η περιστρεφόμενη βάση καθίσματος Turny HD 300 μπορεί να κατέβει έως και 30 cm χωρίς στάθμευση. Κατόπιν αιτήματος, μπορεί να προγραμματιστεί ένα σημείο στάθμευσης. Η περιστροφή γίνεται μηχανικά, ενώ η διαδικασία κατεβάσματος είναι ηλεκτρική.